tirsdag 11. september 2007

Slik ser det ut her!

I dag er det en uke siden vi satte våre velpleide føtter for aller første gang i det landet som kalles Slovakia. Her er noen få bilder fra den første uka. Du kan se flere på Cecilie sin blogg!

Nå har Cecilie vaska golvet...


... og anette har børi ved (skrudd sammen Ikea-lamper).






Og Ingrid og Karoline har hengt opp dusjforhenget - så nå begynner leiligheten og bli riktig så fin og hjemmekoselig!

















Slik ser et av de mange minikjøpesenterene vi passerer på vei inn til sentrum ut.






Vi har enda ikke fått vår Opel Zaffira, men vi vandrer og trives med det. Inn til sentrum, bibelskolen og kirken burker vi ca. 20-25 min.






Cecilie og Karoline på storshopping på BeauMax.

12 kommentarer:

Anonym sa...

kult! oppdatering igjen! morsomt å følge med

Anonym sa...

digg at dere oppdaterer så ofte!
hold det gående!
kan dere ikke skrive litt mer om hva dere har gjort til nå, hva skal dere gjøre de neste ukene fremover og litt sånt!
det er så digg å lese;)
kristian

Cathrin sa...

hvis ppdateringane fortsette så fte vett eg isje om eg år tid te å savna deg en gang anette:P keep up the good work...

Anonym sa...

skjønner at dere har det bra:D
Gøy å se bildene! Lykke til med kollektiv-livet! klemmer fra BiG

Anonym sa...

weeee! Bilder er jeg så FOR! :o) ser jo ut som dere har det knallkjekt da! godt å se...:)

Ingrid sa...

Kjempegøy å lese om hvordan det går med dere :)

Anonym sa...

Hei dere! Fint å lese! Kan dere skrive litt om møtet med menighetene, andre ungdommer etc. Jeg lager en oppfølgingsartikkel i regionbladene om dere... - eller sende meg en mail med litt tanker om de første inntrykk og oppgaver?
mvh Ruth Iren Grimstad, HK informasjonsavdelingen
rigrim@online.no

Anonym sa...

En ting til...
Har dere mulighet til å sende et par bilder med høyere oppløsning til meg? - som gjør seg på trykk :-)
God bless you!
mvh ruthiren

Maria sa...

eg fekk akutt "hjem"lengsel når eg såg det gulvet... typisk østeuropa parkett. Nyt livet litt innimellom alt arbeidet :)

Anete: om du juleferien skulle bli tidligere, sånn ca fra 16 desember, flyr vi hjem i lag :)

Gunhild sa...

åhh...så sinnsykt artig å sjå bilda altså, d e GØY:D
Dokk må ha lykke, lykke t me arbeidet dokkers da.
klemma

Anonym sa...

Veldig fine puter i sofaen deres....

Morten sa...

Eg må bare sai at eg suns d e så bra at dåkk e me i dette teame. Suns d e knall tøft av dåkke, å eg beundre at dåkk jørr d!