torsdag 5. juli 2007

Skjærgårds is the place to be!

Kom gjerne innom standen vår :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! :)
Jeg hørte om arbeidet dere skal ut i, da jeg var på Skjærgårds i helga. Tømte lommeboka til kollekten :) Det er fantastisk at dere setter av et år til dette! Et utrolig viktig arbeid! Jeg har nettopp tatt en DTS i Ungdom i Oppdrag, hvor jeg hadde 3 mnder i India. Det er veldig meningsfyllt å reise ut, å kunne bidra med noe :) Husk på at Han er sterk i deres svakhet, og Han er alltid trofast! Jeg skal sette dere på bønnelista mi, og gjevnlig besøke bloggen utover høsten :)
Ønsker dere en fortsatt god sommer, og Guds gode velsignelse!
Hilsen Silje fra Egersund

Cathrin sa...

eg glede meg te å fylla me på bloggen dokkas.... sga linkan når eg gidde... anette du får minna meg på d hvis eg glemme d...

Ranveig sa...

Det høres utrolig spennende ut! Ledertrening og barne/ungdomsarbeid høres kjempegøy ut. Skal følge med på bloggen utover høsten... (Jeg kjenner Cathrin, og har såvidt "snakket" med deg Anette før.. ang. BiG og Sigrid og Jeanett.)

Anette sa...

Silje: Tusen takk for støtte og bønner. Betyr masse! ha en god sommer du og :D

Cathrin: Ska jær dæ vettu;)

Ranveig: Stemme dæ. Huske gått at du kommenterte på bloggen min;) kjekt at du fylle me hær!